About the Author

George Mouzos is a talented journalist by profession who was born and raised in Athens.

About the Autor

George Mouzos is a talented journalist by profession who was born and raised in Athens.

Το Social Media Marketing έχει εξελιχθεί σημαντικά σε σύντομο χρονικό διάστημα και δεν θα παρουσιάσει πτώση. Ποια θα είναι η επόμενη μέρα; 

Μια ασφαλής πρόβλεψη θα ήταν αρκετά δύσκολο να γίνει και ποια θα είναι ακριβώς η κατεύθυνση που θα ακολουθήσει στο μέλλον, αλλά αρχίζουν να εμφανίζονται νέες τάσεις. Ας τις δούμε παρακάτω αναλυτικότερα.

Το Metaverse

Το metaverse είναι ένας χώρος εικονικής πραγματικότητας στον οποίο οι χρήστες μπορούν να αλληλεπιδράσουν με ένα περιβάλλον που δημιουργείται από υπολογιστή και άλλους χρήστες.
Ενώ είναι ακόμη υπό κατασκευή, το metaverse έχει τη δυνατότητα να μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούμε ψηφιακά μεταξύ μας. Λέγεται ότι σε 10 χρόνια, θα είμαστε ακόμα μόνο στα πρώτα στάδια της ανάπτυξης του. Το metaverse παρουσιάζει συναρπαστικές νέες ευκαιρίες για την εξέλιξη του μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένου του μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ήδη αρκετές εταιρείες το έχουν αγκαλιάσει. Ένα παράδειγμα αυτού είναι η μετονομασία της μητρικής εταιρείας του Facebook σε Meta, η οποία αντικατοπτρίζει ξεκάθαρα το μέγεθος της ευκαιρίας που βλέπει η εταιρεία για υιοθέτηση του metaverse τα επόμενα χρόνια. Ο κλάδος πληρωμών κάνει επίσης κινήσεις προς την υποστήριξη του εμπορίου στο metaverse.

Η Διαφήμιση στο Facebook

Εξελιγμένες καμπάνιες Influencer

Το Influencer Marketing υπάρχει από τις αρχές της δεκαετίας του 2000, αλλά είναι ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο. Μια τάση influencer marketing που θα δούμε σε άνοδο είναι οι μακροπρόθεσμες συνεργασίες. Η δημιουργία σχέσεων με influencers και ο ορισμός τους σε «εκπρόσωπους» της εταιρείας μπορεί να επιτρέψει τη δημιουργία μιας σχέσης τόσο με τον influencer όσο και με τους ακόλουθούς τους. Αυτό με τη σειρά του θα βοηθήσει στην ανάπτυξη της αφοσίωσης στην επιχείρηση.
Αυτή θα είναι μία από τις πολλές στρατηγικές influencer marketing τις οποίες θα δούμε να παρουσιάζουν ανοδική πορεία.

Νέες πλατφόρμες

Νέες πλατφόρμες θα συνεχίσουν να εμφανίζονται για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Για πρώτη φορά από την άνοδο του Snapchat το 2011, μια νέα πλατφόρμα κοινωνικών μέσων έχει κατακλύσει τον κόσμο. Το BeReal κυκλοφόρησε το 2020, αλλά γνώρισε τεράστια αύξηση δημοτικότητας στις αρχές του 2022.
Είναι μια εφαρμογή μέσων κοινωνικής δικτύωσης που ζητά από τους χρήστες να μοιράζονται μια φωτογραφία (από την μπροστινή και την πίσω κάμερά τους) από οτιδήποτε κάνουν κατά τη διάρκεια ενός τυχαία επιλεγμένου παραθύρου 2 λεπτών κάθε μέρα.
Η πλατφόρμα ξεχωρίζει από το πλήθος λόγω της μοναδικής της ιδέας. Παροτρύνει τους ανθρώπους να «είναι αληθινοί» και να παρουσιάζονται όπως είναι τη δεδομένη στιγμή, χωρίς διαθέσιμα φίλτρα ή εργαλεία επεξεργασίας. Από τον Απρίλιο του 2022, η εφαρμογή κοινωνικών μέσων έχει 2,93 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά. Αυτή η ανάπτυξη αναμένεται να συνεχιστεί.
Προσωρινά, αυτή η εφαρμογή είναι αυστηρά για προσωπική χρήση. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε εάν το δίκτυο επιτρέψει την ανάπτυξη στον τομέα του μάρκετινγκ καθώς μεγαλώνει.

Η ιστορία των social media

Έχουμε να δούμε πολλές αλλαγές ακόμα!

Η ιστορία δείχνει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το μάρκετινγκ εξελίσσονται με ταχείς ρυθμούς. Είναι ένας πολύ δυναμικός και συνεχώς αναπτυσσόμενος κλάδος.
Οι πρώτες μορφές του Διαδικτύου υπήρχαν από τη δεκαετία του 1940, αλλά μόλις το 1997 εμφανίστηκε ο πρώτος επίσημος ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης. Οι επαγγελματίες του marketing στράφηκαν στο μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης περίπου όταν το Facebook διεύρυνε το δίκτυό του το 2006.
Η τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο που επικοινωνούμε μεταξύ μας. Όλοι αυτοί οι παράγοντες καθοδηγούν τον τρόπο με τον οποίο ξοδεύουν τα χρήματά τους οι καταναλωτές.
Έχουμε παρατηρήσει influencers να εξερευνούν πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το TikTok και το Instagram. Το metaverse θα τους επιτρέψει να συνεχίσουν να εξελίσσονται σε έναν τολμηρό νέο διαδικτυακό κόσμο.
Θα παρέχει επίσης τη δυνατότητα στους influencers να γίνονται όλο και πιο αποδοτικοί και πιο εξειδικευμένοι στα θέματα που εξετάζουν. Θα είναι συναρπαστικό να δούμε τι επιφυλάσσει το metaverse για τον κόσμο των social media.
Ως εταιρεία μάρκετινγκ, εξερευνούμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθημερινά και αναζητούμε τις τάσεις των αγοραστών οι οποίες θα συμβάλλουν στο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των πελατών μας. Εάν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την tntmedia.gr!

By /Published On: 23 Δεκεμβρίου, 2022/Categories: Marketing/Tags: /
If you enjoyed this story, share it!