About the Autor

George Mouzos is a talented journalist by profession who was born and raised in Athens.
By /Published On: 28 Δεκεμβρίου, 2022/Categories: Marketing/0 Comments on Τι είναι το Content Marketing;/Tags: /

About the Autor

George Mouzos is a talented journalist by profession who was born and raised in Athens.
By /Published On: 28 Δεκεμβρίου, 2022/Categories: Marketing/0 Comments on Τι είναι το Content Marketing;/Tags: /

Σύμφωνα με το Content Marketing Institute content marketing είναι η στρατηγική προσέγγιση marketing που εστιάζει στη δημιουργία και τη διανομή πολύτιμου, σχετικού και συνεπούς περιεχομένου για να προσελκύσει και να διατηρήσει ένα σαφώς καθορισμένο κοινό – και τελικά, να οδηγήσει σε κερδοφόρα δράση πελατών.

Αυτός ο ορισμός είναι ακριβής και περιλαμβάνει τις δύο πιο σημαντικές αρχές δημιουργίας περιεχομένου. Το πρώτο βρίσκεται στο «Πολύτιμο». Το περιεχόμενο πρέπει να παρέχει αξία στους αναγνώστες, είτε πρόκειται για πληροφορίες είτε για ψυχαγωγία.Το δεύτερο είναι η «ενότητα». Το content marketing είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική. Η Google χρειάζεται χρόνο για να «διαβάσει» τη δουλειά που γίνεται.

Τύποι περιεχομένου

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικούς τύπους περιεχομένου για την επιχείρησή σας. Οι κορυφαίοι επαγγελματίες του μάρκετινγκ συνιστούν την ανάμειξη αυτών των τύπων για καλύτερα αποτελέσματα. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το υπάρχον περιεχόμενο με άλλο τρόπο. Για παράδειγμα, χρησιμοποιείτε πληροφορίες από ένα δημοφιλές και χρήσιμο άρθρο για να δημιουργήσετε ένα βίντεο. Πάμε να δούμε όμως τους πιο συνηθισμένους τύπους περιεχομένου:

Άρθρα ιστολογίου
Αυτός είναι ο πιο κοινός τύπος περιεχομένου και ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε οργανική επισκεψιμότητα.

Infographics
Τα γραφήματα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εκπαιδεύσετε το κοινό σας και να παρέχετε χρήσιμες πληροφορίες με διασκεδαστικό και διαισθητικό τρόπο. Είναι επίσης ένα ισχυρό εργαλείο για την προσέλκυση μετοχών και την περαιτέρω διάδοση της επωνυμίας σας.

Case Studies
Οι μελέτες περιπτώσεων είναι πολύτιμο περιεχόμενο, ειδικά για επιχειρήσεις που βασίζονται σε υπηρεσίες. Βοηθούν το κοινό σας να καταλάβει ακριβώς την αξία αυτού που έχετε να προσφέρετε, ενώ βλέπουν ότι κάποιος ωφελείται πραγματικά από το προϊόν/την υπηρεσία σας.

Videos
Σύμφωνα με μια μελέτη του Wordstream, το ένα τρίτο της διαδικτυακής δραστηριότητας σχετίζεται με την παρακολούθηση βίντεο. Το video content έχει αποδειχθεί αποτελεσματικό για να τραβήξει την προσοχή των θεατών και να τους κρατήσει το ενδιαφέρον. Μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό.

eBooks
Τα ηλεκτρονικά βιβλία (eBooks) είναι ένας αποτελεσματικός τύπος περιεχομένου που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι επιχειρήσεις για να δημιουργήσουν αξία για δυνητικούς και υπάρχοντες πελάτες. Σε πολλές περιπτώσεις, για να λάβουν ένα δωρεάν eBook, οι πελάτες εγγράφονται για email ή συμπληρώνουν μια φόρμα. Αυτή είναι μια ευκαιρία να γνωρίσετε καλύτερα τους πελάτες σας, αλλά να έχετε πάντα υπόψη σας ότι οι ενέργειές σας είναι συμβατές με τον GDPR.

Οφέλη του content marketing

Το 2020, το 70% των επαγγελματιών μάρκετινγκ επενδύει ενεργά στο content marketing και το 24% σχεδιάζει να αυξήσει την επένδυσή του στο μάρκετινγκ περιεχομένου, σύμφωνα με έρευνα του Hubspot. Μια άλλη ενδιαφέρουσα μελέτη από την Demandmetric δείχνει ότι το content marketing κοστίζει 62% λιγότερο από το παραδοσιακό μάρκετινγκ και δημιουργεί περίπου 3 φορές περισσότερους δυνητικούς πελάτες ανά δολάριο που δαπανάται. Όλα αυτά ακούγονται υπέροχα, αλλά ποια ακριβώς είναι τα οφέλη του content marketing; Εδώ είναι τα 4 πιο σημαντικά:

Αυξάνει την προβολή του brand σου
Δημιουργώντας content marketing και προωθώντας το σε κανάλια κοινωνικών μέσων και ιστότοπους που σχετίζονται με τον κλάδο σας, μπορείτε να προωθήσετε την επωνυμία σας σε πιθανούς πελάτες. Επομένως, το content marketing είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας.

Σε βοηθάει να κερδίσεις σε αξιοπιστία
Ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο βρίσκεται η επιχείρησή σας, είναι σημαντικό να είστε αξιόπιστοι. Ειδικά για τις επιχειρήσεις που βασίζονται σε υπηρεσίες, η τεχνογνωσία τους και ο τρόπος που την επικοινωνούν στο κοινό τους είναι βασικός παράγοντας για την επιτυχία τους. Όταν οι πελάτες βλέπουν την επωνυμία σας ως αυθεντία στον κλάδο τους, είναι πιο πιθανό να αναγνωρίσουν, να εμπιστευτούν και να επιλέξουν την επωνυμία σας. Ομοίως, όταν μοιράζεστε χρήσιμο περιεχόμενο που φαίνεται να απολαμβάνουν οι αναγνώστες σας, η Google θα σας δώσει ένα μικρό πλεονέκτημα στην κατάταξη.

Αυξάνει την επισκεψιμότητα στο site σου

Φυσικά, ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του content marketing είναι η προσέκλυση δυνητικών πελατών. Με τη δημιουργία και τη διάδοση ποιοτικού περιεχομένου σε όλο το Διαδίκτυο, διευρύνεις το ψηφιακό αποτύπωμα της επιχείρησής σου και, ως εκ τούτου, κερδίζεις μεγαλύτερο μερίδιο από το κοινό που στοχεύεις.
Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν το περιεχόμενό σου είναι βελτιστοποιημένο για SEO, καθώς είναι πιθανό να κερδίσεις υψηλότερες βαθμολογίες στις μηχανές αναζήτησης και συνεπώς περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα. Η περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα θα οδηγήσει φυσικά σε περισσότερους επισκέπτες και έτσι περισσότερους πελάτες.

Ενθαρρύνει τον διάλογο με το κοινό σου
Καθώς το περιεχόμενό σου διαχέεται, είναι πολύ πιο εύκολο η επιχείρησή σου να αρχίσει να συνδέεται με άτομα που με κάποιο τρόπο έδειξαν ενδιαφέρον. Υπάρχουν ερωτήσεις που μπορείς να απαντήσεις για να δείξεις πόσο σημαντικοί είναι οι πελάτες σου για εσένα. Αυτή η αλληλεπίδραση ωθεί τους πελάτες να περάσουν ομαλά στη διαδικασία αγοράς.

If you enjoyed this story, share it!