About the Author
About the Autor
Τα τελευταία χρόνια , ιδίως τα χρόνια της πανδημίας και του Covid-19, το Digital Marketing εξελίχθηκε δραματικά, σημειώνοντας μια συνεχώς ανοδική πορεία. Σε καθημερινή βάση, χρήστες διαφόρων κοινωνικών μέσων δικτύωσης έρχονται αντιμέτωποι με νέους όρους και έννοιες οι οποίες χρησιμοποιούνται σε προσωπικό ή επαγγελματικό επίπεδο. Παρόλα αυτά, πολλοί μπερδεύουν την έννοια της διαχείρισης Social Media και της διαφήμισης στα Social Media.
Ας δούμε όμως αναλυτικότερα τα κοινά σημεία, αλλά και τις διαφορές ανάμεσα στους 2 αυτούς ορισμούς.
• Διαφήμιση+ Διαχείριση = 1 . Για παράδειγμα, οι Facebook ή Instagram διαφημίσεις είναι αρμοδιότητα του Social Media Manager.
• Η διαχείρηση των Social Media ως υπηρεσία, δεν απαιτεί απαραίτητα την διαφήμιση σε αυτά.
• Το Social Media Management περιέχει οργανικό περιεχόμενο όπως κείμενο , βίντεο , εικόνες κ.α.
• Οργανικές αναρτήσεις και οργανικές αναζητήσεις αποτελούν κοινή έννοια καθώς ο χρήστης αναζητώντας στην αναζήτηση ένα προϊόν είναι πιθανό να εμφανιστεί η σελίδα σας μέσω της δημιουργίας των κατάλληλων διαφημίσεων.
• Οι πληρωμένες διαφημίσεις παίζουν σημαντικό ρόλο στην προώθηση της ιστοσελίδας σας , καθώς εμφανίζονται πρώτες συγκριτικά με τις οργανικές και υπάρχουν εξίσου και στα Social Media.
• Tα ads τα οποία δημιουργούνται δεν είναι υποχρεωτικό να τοποθετηθούν στην ιστοσελίδα σας , αλλά όπου κρίνει ο Social Media Manager ότι θα είναι πιο αποδοτικά.
• Η διαχείριση των κοινωνικών μέσων έχει μικρότερο οικονομικό αντίκτυπο από τη διαφήμιση σε αυτά, καθώς οι διαφημίσεις έχουν μεγαλύτερο κόστος.
• Και οι δύο έννοιες απαιτούν επαγγελματική προσέγγιση καθώς αναφορικά με τις διαφημίσεις αλλά και τα marketing channels που θα επιλέξετε , η ανάλογη εμπειρία είναι αναγκαία.
Διαχείριση Social Media στην επιχείρησή σας
To Social Media Management oρίζεται ως η διαχείριση των marketing channels που έχετε επιλέξει για την επιχείρησή σας με σκοπό την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών που παρέχετε. Με την επαγγελματική διαχείριση των Social Media της εταιρείας σας , είστε ήσυχος πως θα έχετε ανανεωμένο περιεχόμενο αλλά και πλούσιο υλικό διαθέσιμο ως προς το κοινό σας. Με αυτό το τρόπο , χτίζεται ένα δυνατό engagement ανάμεσα στη εταιρεία και τον πελάτη το οποίο οδηγεί εξίσου και στην αύξηση των πωλήσεων τον εκάστοτέ προϊόντων ή υπηρεσιών.
Τέλος , τα θετικά αποτελέσματα που αποκομίζετε από την διαχείριση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης από επαγγελματίες με εμπειρία εκτός από κερδοφόρα , σας διασφαλίζουν καινοτομία , στρατηγική και κυρίως αποτελεσματικότητα.
Ψηφιακή διαφήμιση για την επιχείρησή σας
Με την δημιουργία εξειδικευμένων διαφημίσεων για την επιχείρησή σας, είναι απαραίτητο να γίνεται από επαγγελματίες του κλάδου που γνωρίζουν άριστα πως λειτουργεί το Social Marketing. Συμπληρωματικά, εκτός της απλής διαχείρισης , η δημιουργία διαφημίσεων σε Instagram, Facebook , Tik Tok και άλλες μεγάλες πλατφόρμες αποτελεί την πιο αποτελεσματική και κερδοφόρα επιλογή για την επιχείρηση σας. Παρόλο που ως διαφημίσεις επί πληρωμή κοστίζουν παραπάνω , αποτελούν «μονόδρομος» σε πολλές περιπτώσεις ως προς την επίτευξη των στόχων αλλά και την κερδοφορία στην εν λόγω επιχείρηση σας. Τέλος αναφορικά με όλα τα παραπάνω, είναι απαραίτητο η δημιουργία διαφημίσεων και η διαχείρισή τους να γίνεται από ειδικούς που θα ασχοληθούν ενδελεχώς με την επιχείρησή σας και την παροχή «έξυπνων» και αποτελεσματικών διαφημίσεων.