About the Author
About the Autor
Η διαφήμιση στο Facebook είναι ένας εξαιρετικός τρόπος αλληλεπίδρασης με το αγοραστικό κοινό που στοχεύετε. Ειδικά αν αναλογιστούμε πως υπάρχουν περισσότεροι από 1 δισεκατομμύριο ενεργοί χρήστες στο Facebook. Με την εμφάνιση στο χρονολόγιο τους, μπορείτε να προσελκύσετε αναγνωρισημότητα και νέους πελάτες. Μπορείτε επίσης να επαναστοχεύσετε τους τρέχοντες πελάτες σας. Παρακάτω είναι οι λόγοι για τους οποίους πρέπει πραγματικά να σκεφτείτε να διαφημιστείτε στο Facebook.
1. Συνδεθείτε και αλληλεπιδράστε με δυνητικούς πελάτες
Το Facebook έχει πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες και είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Εάν δεν χρησιμοποιείτε ήδη τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να συνδεθείτε με ανθρώπους, τότε θα πρέπει να το σκεφτείτε σοβαρά.
Η δημοτικότητα του Facebook σάς δίνει την ευκαιρία να προσελκύσετε νέους πελάτες στην επιχείρησή σας και να τους μετατρέψετε σε πιστούς ακόλουθους των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας.
2. Οι διαφημίσεις στο Facebook είναι οικονομικά προσιτές
Η διαφήμιση στο Facebook μπορεί να είναι φθηνότερη από τη διαφήμιση σε άλλα κανάλια μάρκετινγκ. Οι διαφημίσεις σε περιοδικά και εφημερίδες είναι πολύ δαπανηρές. Οι καμπάνιες PPC είναι αποτελεσματικές, αλλά μπορούν να μηδενίσουν τον προϋπολογισμό σας πολύ γρήγορα, αν δεν έχετε μια εκπαιδευμένη και έμπειρη ομάδα που οργανώνει και παρακολουθεί τον λογαριασμό σας.
Όταν ρυθμίζετε τις διαφημίσεις σας στο Facebook, μπορείτε να περιορίσετε το ποσό που θέλετε να ξοδέψετε και το CPC μπορεί να καταλήξει να είναι πιο οικονομικό. Η ύπαρξη διαφημίσεων στο Facebook προτιμάται από πολλές επιχειρήσεις επειδή είναι φθηνότερη σε σύγκριση με άλλες μορφές διαφήμισης.
3. Παρέχετε οφέλη σε κάθε στάδιο του καταναλωτικού ταξιδιού του αγοραστή
Η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αλληλεπίδραση με άτομα σε διαφορετικά στάδια του ταξιδιού του αγοραστή.
Κατανοώντας την ιδανική customer persona για την επιχείρηση σας, μπορείτε να δημιουργήσετε διαφημίσεις που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους και θα τους οδηγείτε στο επόμενο στάδιο.
Awareness: η διαφήμισή σας μπορεί να ασχοληθεί με τα προβλήματα του αγοραστή σας και να τον βοηθήσει να μάθει περισσότερα για εσάς και τι μπορείτε να κάνετε για να τους παρέχετε εξειδικευμένες λύσεις.
Consideration: για οποιουσδήποτε έχετε προσεγγίσει με τις διαφημίσεις σας , μπορείτε στη συνέχεια να τους στοχεύσετε εκ νέου με διαφημίσεις που τους προσφέρουν χρήσιμες λύσεις για να τις φέρετε στο στάδιο της απόφασης.
Conversion: τέλος, μπορείτε στη συνέχεια να δημιουργήσετε διαφημίσεις που δείχνουν ότι η επιχείρησή σας είναι η λύση που αναζητούν και η καλύτερη επιλογή.
Μπορείτε να ενσωματώσετε τη διαφήμιση του Facebook στη στρατηγική μάρκετινγκ.
4. Δημογραφική στόχευση
Ένας από τους πιο δημοφιλείς λόγους που οι επιχειρήσεις διαφημίζονται στο Facebook είναι επειδή υπάρχει η δυνατότητα δημογραφικής στόχευσης. Εάν είστε μια νέα επιχείρηση που δεν έχει ακόμη λίστα επαφών για επαναστόχευση, μπορείτε να αρχίσετε να στοχεύετε νέους πελάτες.
Το κοινό του Facebook είναι αχανές.
Χρησιμοποιώντας τα διαφημιστικά του εργαλεία, μπορείτε να στοχεύσετε άτομα ανάλογα με:
1. Γένος
2. Ηλικία
3.Τοποθεσία
4.Τίτλος εργασίας
5.Κλάδος εργασίας
6.Τα ενδιαφέροντα
Και πολλά ακόμη!
5. Remarketing στους τρέχοντες πελάτες σας
Μια προηγμένη επιλογή στόχευσης είναι το “Προσαρμοσμένο κοινό” που σας επιτρέπει να στοχεύετε κοινό/δυνητικούς πελάτες από τη βάση δεδομένων CRM σας απευθείας στο Facebook.
Το remarketing στην τρέχουσα βάση δεδομένων πελατών σας δίνει την ευκαιρία να επανασυνδεθείτε με τους πελάτες, υπενθυμίζοντάς τους να ξανά επισκεφτούν την επιχείρησή σας. Όταν έχετε ειδικές προσφορές, η χρήση διαφημίσεων στο Facebook είναι ένας γρήγορος και τρόπος να τις επικοινωνήσετε. Σε αντίθεση με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, οι διαφημίσεις στο Facebook είναι αναμφισβήτητα λιγότερο ενοχλητικές.
6. Είναι εύκολο να το κάνετε, μόλις κατανοήσετε τα εργαλεία
Ένας άλλος λόγος για τον οποίο δεν πρέπει να διστάσετε να χρησιμοποιήσετε τις διαφημίσεις Facebook είναι η ευκολία με την οποία μπορείτε να τις δημιουργήσετε.
Ωστόσο, αυτό που αποτρέπει ορισμένους χρήστες να χρησιμοποιούν το Facebook για να διαφημιστούν είναι τα εργαλεία. Το Facebook Business Manager, το Meta Suite και το Creator Studio μπορεί να σας δυσκολέψουν όταν ξεκινάτε να τα χρησιμοποιείτε. Αφιερώνοντας χρόνο ωστόσο για να κατανοήσετε τη διαδικασία δημιουργίας μιας διαφήμισης και τη ρύθμιση των επιλογών στόχευσης μπορεί να σας προσφέρει τα τεράστια οφέλη της διαφήμισης στο Facebook.
Εάν δεν έχετε το χρόνο να μάθετε πώς να διαφημίζεστε αποτελεσματικά στο Facebook, τότε θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να λάβετε τη βοήθεια μιας εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ που οργανώνει αποτελεσματικά τη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τους πελάτες της. Για εξειδικευμένες λύσεις Digital Marketing μπορείτε να επικοινωνήσετε με την TNT Media!